Algemene voorwaarden


Behandelingsvoorwaarden

  • Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen de medewerker van Beauty Education en de klant waarop deze algemene voorwaarden van toepassing heeft verklaard.
  • Eventuele afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen.
  • Kennelijke fouten of vergissingen op de website, in folders of publicaties van Beauty Education binden niet.
  • Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend, tenzij anders is aangegeven.

Tarieven

  • Een samengestelde prijsopgave verplicht de medewerker niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs.
  • De klant verbindt zich met de medewerker de hiervoor afgesproken prijs te betalen. Indien dit niet voor de behandeling besproken is gaat de medewerker er vanuit dat onze tarieven de klant bekend zijn. Onze tarieven zijn te vinden op onze website.
  • Bij een combinatie/cryo behandeling kan de ondernemer de consument verplichten tot een vooruitbetaling van maximaal vijftig procent van de totaalprijs. Het resterende deel van totaalprijs zal na voltooiing van de reeks behandelingen in rekening worden gebracht.

Webshop

  • Bedenktijd van het gekochte product is 14 kalenderdagen.
  • Het product kunnen wij terug nemen als het niet gebruikt is en de zegeling niet geopend is.
  • De bezorgkosten zijn €6,95 per adres. Binnen een straal van 10 km is het bezorgen van uw product(en) gratis. Vanaf een bestelling van €100,00 of hoger is de verzending ook gratis.
  • Betaling kan worden gedaan via iDEAL, Paypal of bankoverschrijving.
  • Producten die niet (heel) aankomen en u dit kunt bewijzen; zoeken wij samen met u naar een gepaste oplossing.

Annuleren

  • De klant dient een afspraak ten minste 24 uur van tevoren te annuleren.
  • Bij annulering binnen 24 uur kan de salon aan de klant kosten in rekening brengen.

Aansprakelijkheid

  • De medewerker garandeert dat de in de salon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij/hij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen.
  • De medewerker mag ten aanzien van de verrichten behandeling er vanuit gaan, dat de klant in een goede lichamelijke conditie verkeerd. Omstandigheden bij de klant die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën en/of bestraling. Ook het gebruik van Hennapoeder of haarkleuringen met metaalhoudende ingrediënten kunnen het eindresultaat beïnvloeden.
  • Is de behandeling niet zoals de klant verwachtte dan kan de klant een klacht indienen bij de medewerker. De klant dient de klacht binnen 1 week na de behandeling kenbaar te maken aan de medewerker.
  • De klant dient de medewerker de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. een nieuwe behandeling. De medewerker is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid.
  • Te allen tijde is het het doel om de klant met een tevreden resultaat te behandelen.
  • De mederker aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden.
  • Indien u schriftelijk wil reageren op de algemene voorwaarden, mag u mailen naar: info@beautyeducation.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie te geven.